dimarts, 9 de juny del 2009

Xorrades que fan ser qui ets

Avui la meva germana, com milers d'estudiants arreu d'Espanya, ha començat els exàmens de Selectivitat. Estic desitjant que arribi a casa perquè m'expliqui com li ha anat. Per que em digui que aquests exàmens estan mitificats, que són menys del que t'esperes, però com que et fan anar amb por, doncs van com van.

Si més no, és el que em va passar a mi... Mira que n'havia fet de prova, però quan arribes allà, en aquelles classes amb taules en fileres i t'has de buscar per les files... I no te'n recordes de com s'inscriu un quadrat en un triangle i vols "contrastar idees" amb el company de classe però està massa lluny per establir comunicació... I que a l'examen de física hi hagi majoria de preguntes d'electromagnètica, que era el tema més curt del curs i el que menys em sabia... I que a mates em quedés en blanc...

Quines ganes que tinc que ma germana també pugui adquirir anècdotes tan xorres que potser no importen a ningú però que fan que la teva vida sigui això... Viva... Perquè al cap i a la fi la vida de cadascú és una recopilació de vivències, i no de continguts... No estic dient que els continguts/coneixements no serveixin de res, sinó que serveixen per poder adquirir anècdotes.

Ara només falten els nets per escoltar-les (o fer veure que escolten). Mentrestant ens apanyarem amb els diaris personals, blogs, etc. on, a més, hi pots afegir fotografies o vídeos com aquests:



Tot i que per mirar fotografies és molt més entretingut i divertit ambels àlbums de fotos de tota la vida... Però això és un altre tema.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada